facebook


צור קשר-0722150308
חברתנו מספקת פתרונות למגוון מוסדות בארץ. בין לקוחותינו הרבים, נמנים כל בתי המלון, רשת פתאל, רשת דן, רשת ישרוטל, רשת רימונים, רשת אורכידיה, רשת אטלס, רשת אסטרל ועוד מגוון גדול של בתי מלון, צימר ועוד. כל בתי החולים, שרותי בריאות כללית, קופת חולים מאוחדת, קופת חולים מכבי ובתי אבות. חברתנו גאה ליטול חלק בפרויקטים רבים ברחבי הארץ, כגון: פרויקט בית חולים אסותא ברמת החייל, שבו כל פחי הדוושה והפחים הדקורטיביים, שווקו על ידינו. כמו כן, לקחנו חלק באבזור מחלקות שנפתחו בבתי חולים בארץ, כגון: מיון חדש בבית החולים איכילוב, מחלקת יולדות חדשה בבית חולים סורוקה, מחלקת יולדות בבית החולים קפלן ועוד...
מלבד פתרונות למוסדות הרפואיים והמלונאים, אנו משווקים מוצרים לקניונים, מרכזי ביג, מפעלים, חברות ניקיון, חברות ניהול מבנים, חברות הייטק, בתי ספר, מסעדות, מאפיות, קונדיטוריות, בתי קפה, אולמות אירועים, בתי הארחה ולקוחות פרטיים.
בין מוצרינו:
מבחר פחי אשפה:
אנו משווקים פחי אשפה איכותיים ועמידים לאורך זמן, בכל הגדלים והסוגים, המיועדים למטבח המוסדי, למטבח המלונאי ולמטבח הפרטי. כל פחי האשפה מותאמים לדרישות הלקוח, בהתאם למקום המיועד לפח האשפה, לגודל הפח הרצוי ולסוג הפסולת. לכל מקום פח מושלם עבורו: לחדרים, למשרדים, לחדרי אירוח בבתי מלון, לחדרי אמבטיה ולחדרי שירותים. בין מוצרינו:
1. פחי אשפה גדולים, המיועדים לכמות פסולת גדולה: כגון פחי דוושה גדולים המותאמים לכמות פסולת גדולה, המתאימים למקומות שבהם נדרשת פתיחת פח ללא מגע יד אדם. פחי דוושה אלו מגיעים בנפח 70 ליטר, 90 ליטר ו-120 ליטר.
2. מגוון רחב של פחי דוושה איכותיים לשוק הרפואי:
פחי דוושה לשירותים (המגיעים בנפח 10 ליטר, 15 ליטר ו-17 ליטר).
פחי דוושה לחדרי אמבטיה (כגון 25 ליטר).
פחי דוושה לחדרי אשפוז (30 ליטר, 45 ליטר ו-60 ליטר).
פחי דוושה לפרוזדורי בתי החולים (45 ליטר ו-60 ליטר).
ניתן לבחור פחי דוושה ייחודיים, כגון פח דוושה עם מכסים בצבעים שונים ופחי דוושה בצבע אחיד, לזיהוי פסולת זיהומית (כגון פח דוושה כתום).
3. פחי מחזור ייחודיים לשמירה על איכות הסביבה: אנו בטוחים שעל ידי מתן פתרון מושלם להפרדת הפסולת, המחזור הופך לקל יותר. פחי המחזור של חברת מדיליין משווקים לגני ילדים, בתי ספר, עיריות, חברות הייטק רבות וכן לחברת "טבע" ולחברת "קוקה קולה".
לחברתנו מספר דגמים של פחי מחזור: דגמים המתאימים למוסדות גדולים ודגמים המתאימים לשוק הפרטי. בין הדגמים, ניתן למצוא:
עמדות פחי מחזור גדולות המתאימות למוסדות, עמדות מחזור ממתכת או מנירוסטה וכן פחי מחזור מחולקים המיועדים להפרדת פסולת יבשה ורטובה.
פחי מחזור מפלסטיק, המתאימים למחזור בקבוקים, מחזור פחיות וכן פחי מחזור לנייר.
פחי נירוסטה מפוארים ודקורטיביים, במבחר בגדלים שונים ובמגוון עיצובים מיוחדים, המיועדים לשימוש פנים או חוץ. בין מגוון פחי הנירוסטה, ניתן למצוא: פחים עם/בלי מאפרה, פחים ללובי עם מכסה מטוטלת ופחי חצר. כל פחי הנירוסטה כוללים מיכל פנימי לאיסוף הפסולת. כל פחי הנירוסטה באיכות מצוינת וניתן להתאימם למקומות שונים, בהתאם לדרישתכם.
4. מגוון רחב של פחי חצר איכותיים למוסדות גדולים, עיריות ומשרדי ממשלה.
בקטגוריה זו תמצאו פחי חצר מעץ, ממתכת, מנירוסטה ופחים מחומרים משולבים. כל פחי החצר כוללים מיכל פנימי לאיסוף הפסולת.
----
מגוון עגלות:
אנו משווקים מבחר רחב של עגלות קשיחות ואיכותיות, לשוק המוסדי הרפואי וכן לשוק המלונאי:
1. עגלות אשפה לחדרי אשפה: קיימים גדלים שונים של עגלות אשפה, כגון 120 ליטר, 140 ליטר, 240 ליטר, 360 ליטר, 660 ליטר ו-1100 ליטר. עגלות האשפה משווקות במספר צבעים, כגון צהוב, לזיהוי פסולת זיהומית. כמו כן, קיימות עגלות אשפה בצבעים כחול, חום וירוק.
2. עגלות שירות: חברתנו משווקת עגלות שירות במגוון סוגים - כגון עגלות שירות מפלסטיק ועגלות שירות מנירוסטה.
עגלות שירות מפלסטיק - קיימות במגוון מידות ובמספר מדפים שונה, כגון עגלת שירות עם 2 מדפים, עגלת שירות עם 3 מדפים ואף עגלת שירות עם 4 מדפים - הכל בהתאם לדרישה ולצרכי הלקוח. ניתן להוסיף משני צדדי העגלה, מכלים המתאימים לאיסוף פסולת ולאיסוף סכו"ם.
עגלות שירות מנירוסטה איכותית, בעלות גלגלים איכותיים, שהן חזקות ומתאימות להובלת משאות שונים.
חברתנו משווקת את עגלות הנירוסטה לכל המוסדות ולכל בתי החולים בארץ, לצורך הובלת מזון והובלת ציוד רפואי ואף לחדרי הניתוח בבתי החולים. חברתנו מייצרת עגלות שירות מנירוסטה בגדלים שונים, בהתאם למידות ולדרישות מיוחדות של הלקוח. ניתן להוסיף תוספות מיוחדות (כגון מעקה או סגירת עגלת הנירוסטה). קיימות עגלות נירוסטה עם 2 מדפים וכן עגלות נירוסטה עם 3 מדפים.
3. עגלות ניקיון: אצלנו תמצאו את המגוון הרחב של עגלות הניקיון, הנותן מענה לכל נושא הניקיון. עגלות אלו משווקות למוסדות ולחברות ניקיון רבות בארץ והן מיובאות ממיטב היצרנים בעולם, תוך התאמתם לדרישות הלקוח בארץ.
עגלות ניקיון קטנות המתאימות לניקוי מספר קטן של חדרים ו/או עגלות ניקיון המתאימות למקומות קטנים ועגלות ניקיון גדולות ומפוארות, המשלבות בתוכן דליים רבים, מסחטה וכן מקומות לאחסון חומרי הניקוי.
לעגלות הניקיון משווק ציוד נלווה לסיוע בעבודת הניקיון, כגון דליים, ערכות מיקרופייבר, ערכות לניקוי חלונות ועוד וכל זאת לעבודה קלה ויעילה יותר. עגלות הניקיון מיוצרות מפלסטיק או ממתכת או משילוב בין השניים.
4. עגלות חדרנית ועגלות כביסה: אנו מציעים מגוון רחב מאוד של עגלות חדרנית ועגלות כביסה, המשווקות לשוק המלונאי ולמוסדות גדולים. אלו העגלות האיכותיות והנוחות לניוד, שקיימות. עגלות הכביסה הינן במספר גדלים כך שניתן להתאימן בכמות הכביסה הנדרשת וגם לאופי המקום, לבתי מלון, אך לא רק. העגלות שאנו משווקים, מגיעות במגוון רחב: קיימות עגלות כביסה מפלסטיק, ממתכת, משילוב של מתכת ופלסטיק, עם שק לאיסוף הכביסה. העגלות משווקות במגוון גדלים, המתאימים לניקוי של מספר חדרים שונה.
----
אוגרי כביסה
אנו מייצרים ומשווקים אוגרי כביסה לסקטור הרפואי.
חברתנו מפתחת ומייצרת "כחול לבן", אוגר כביסה ייחודי ממתכת, שפותח בהתאם לדרישות בארץ, בשני גדלים שונים. אוגר הכביסה כולל דוושה ומכסה, על מנת למנוע מגע יד אדם בפתיחתו. ניתן להשתמש בשק כביסה הנתפר בארץ או לחילופין, בשקית ניילון, על ידי תלייתו על אוגר הכביסה. אוגר הכביסה ממתכת משווק בדגם יחיד, או אוגר כביסה בדגם זוגי ואף בדגם שלישייה. כל אוגרי הכביסה כוללים מנגנון דוושה איכותי ועשויים ממתכת צבועה בתנור, למניעת החלדה.
בנוסף, חברתנו מייבאת דגמים רבים של אוגרי כביסה המיוצרים על ידי מיטב היצרנים באירופה:
אוגר כביסה יחיד עם מכסה בצבע אדום או אוגר כביסה יחיד עם מכסה בצבע כחול. קיים גם דגם של אוגר כביסה זוגי או אוגר כביסה שלישייה וכן אוגרי כביסה בדגם רביעייה. כל האוגרים עשויים מחומרים איכותיים וכוללים דוושה ומכסה. ניתן גם לקבל דגמים של אוגרי כביסה ללא דוושה או ללא מכסה.
----
עמודי אינפוזיה
אנו משווקים עמודי אינפוזיה מנירוסטה איכותית - שנרכשו על ידי בתי חולים רבים בארץ:
תוכלו לבחור מבין דגמים שונים של עמודי אינפוזיה, כגון עמודי אינפוזיה עם שתי זרועות, עמודי אינפוזיה עם ארבע זרועות ועמודי אינפוזיה עם מעמד למתקן טיפות. כמו כן, ניתן להוסיף לעמוד האינפוזיה ידית אחיזה.
----
פרגודים
תוכלו לבחור פרגודים מנירוסטה או מאלומיניום. כל הפרגודים בעלי בד איכותי ועמיד וניתן לבחור את מספר הכנפיים.
התמונות בקטלוג המוצרים הם להמחשה בלבד

לא נמצאו פריטים
סל הקניות שלי