facebook


עגלת משא

המדריך לבחירת עגלות משא

 

תחת הקטגוריה של עגלות משא מסתתרים מוצרים רבים המעניקים מענה לשלל צרכים ומטרות של עסקים, חברות, ארגונים ובעלי מקצוע מכל מגזרי המשק. חברתנו מייבאת ומשווקת שורה ארוכה של עגלות משא איכות מיצרנים מוכרים ואמינים, אותן אנו בוחרים בקפידה ומתאימים לצרכי כל לקוח. על מנת לספק לכם מידע בסיסי בנושא, במאמר הבא נביא מדריך לבחירת עגלות משא.

 

כמה מילים על העגלות

 

כאמור, כאשר מדברים על עגלות משא מתכוונים למעשה לקשת רחבה של מוצרים, כגון עגלות משא פלטפורמה, רשת כרום, כלובים מתכנסים, עגלות משא מתקפלות מנירוסטה, עגלות ארגזים של פוליאתילן, עגלות הידראוליות להרמת משטחים, עגלות להובלת כיסאות, עגלות מתהפכות, עגלות פינוי, עגלות מאלומיניום ועוד הרשימה ארוכה. מטבע הדברים, כל האחת מהעגלות האלו מציעה פתרונות מסוימים עבור צרכי הלקוח, כך שצריך להתאים את העגלה לצרכים אלו.

 

מתחילים בהגדרה של הצרכים

 

אם כן, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא מהם הצרכים שלכם שהעגלה אמורה לספק להם פתרונות. כך למשל, אם העגלה מיועדת לשימוש פנים במכבסה לצורך העברת בגדים למכונות ומהן, הרי שעגלת ארגז פלסטיק יכולה לתת את המענה ההולם. יחד עם זאת, העגלות האלו משתנות מבחינת נפחן ויש להבין איזה נפח הוא המתאים, הן מבחינת כמויות הבגדים שצריך להעביר, הן מבחינת המקום שהן תופסות והאזורים שהן הן אמורות לעבור, וכמובן גם לגבי מספר העגלות הדרוש. דוגמא נוספת היא עגלות המשמשות בבתי מלון, אשר בהם צריך להקפיד יותר על החזות והנראות של העגלות, וכמו כן לעיתים קרובות יש צורך בהפרדות המאפשרות להעמיס למשל במדף אחד מגבות שהולכות לכביסה, במדף אחר כלי אוכל הנלקחים לניקוי מהחדרים, וכן הלאה. עבור צורך זה, עגלת שירות או עגלת כלוב מתכנס יכולה לתת מענה מצוין, ויש לשים את הדגש הן על המראה האסתטי שלה, והן על גודלה כתלות במעליות במלון, במרחב המסדרונות, בפשטות ונוחות העבודה עימן על שטיחים מקיר לקיר וכדומה.

 

נקודה מהותית נוספת הקשורה לנוחות התפעול, היא בחינת התנאים שבהן העגלה אמורה לעבוד. כך למשל, ייתכן שלעסק בתחום ההובלות והסבלות תתאים יותר עגלה שיכולה בעת הצורך לעלות ולרדת במדרגות בצורה בטוחה ויעילה. בנוסף, במידה שהעגלה אמורה להיות משונעת ממקום למקום, למשל אם מדובר בחברת הובלות או בחברת קייטרינג, יש לשים לב שהעגלה יכולה להיות מועמסת ומאופסנת ללא קושי מיוחד ברכבי החברה, בין אם מדובר בעגלה קבועה או בעגלה מתקפלת. מעבר לכך, לכל עסק יש את הצרכים המיוחדים שלו הנובעים מהפריטים הנחוצים להעברה. למשל לעסק בתחום השכרת הציוד לאירועים או לאולם אירועים עשויה להועיל עגלה להובלת כיסאות, ואילו למחסן של מפעל יש צורך בעגלה הידראולית שיכולה להרים ארזים לגובה הרצוי.

 

סוגיות נוספות בבחירת עגלות משא

 

יש לזכור כי כל עגלה מסוגלת בסופו של דבר להתמודד עם משקלים שונים. חלקן יכולות לשאת בהצלחה כמה עשרות ומאות קילוגרמים, ויש כאלו הבנויות ליותר מכך. לכן, יש לבחון את התאמת העגלה למשקלים שהיא תידרש להעביר, וכאמור גם לנוחות התפעול כאשר היא מלאה. מלבד זאת, כמו במוצרים רבים אחרים שאתם רוכשים לעסק, תמיד עולה שאלת המחיר והיא עשויה להיות משמעותית ככל שאתם זקוקים ליותר עגלות משא. לכן, אחרי שאיתרתם שתיים או שלוש חברות שנראות רציניות בתחום, קבלו מהן הצעות מחיר והשוו ביניהן. בחרו את ההצעה הכי משתלמת כל עוד היא אינה באה על חשבון איכות ועמידות העגלה, וההתאמה שלה לצרכים שלכם. מעבר לכך, שימו לב גם לתוקף האחריות על העגלה, שככל שהיא ארוכה יותר כך הדבר מעיד על בטחונו של היצרן בעמידות העגלות שלו.

 

קבלו ייעוץ מקצועי

 

בין אם ברור לכם איזו עגלה מתאימה לעסק, ובין אם אתם עוד מתלבטים, אנו תמיד ממליצים להיוועץ באנשי המקצוע של חברתנו. ברשותנו ניסיון רב שנים ואנו נשמח להעמידו לרשותכם לצורך בחירה של עגלת המשא הנכונה ביותר. בשיחה אתכם נברר בדיוק מהם הצרכים, נבין את התנאים בשטח, המשטחים שהעגלה אמורה לשאת, וכן היבטים הקשורים למסגרת התקציב וכיוצא בזאת. הצוות המקצועי שלנו יסביר לכם על סוגי העגלות המסוגלים לספק פתרונות הולמים לעסקים בתחומכם, ולדרישות הספציפיות שלכם.

 

קנו רק ממקור אמין

 

עגלות משא אמורות לשרת את העסק לאורך שנים באופן אמין, עמיד ואיכותי. על כן, חשוב ביותר לרכוש אותן ממקור רציני כמו מדיליין. חברתנו עוסקת מאז שנת 2007 בייבוא, שיווק ואספקת ציוד, כלים ומוצרים למגזרים העסקיים והמוסדיים, לרבות המגזר הרפואי, קניונים, מרכזי קניות, המגזר התעשייתי והמלונאי. כלל המוצרים שאנו מספקים, לרבות עגלות המשא, הם מאיכות גבוהה ביותר ללא פשרות, בדגש על נוחות מרבית ועל עמידה בסטנדרטים גבוהים, עם ליווי אישי של הלקוח ומענה פרטני לכל צרכיו. אנו עובדים בקביעות עם יצרנים ויבואנים ישראליים מובילים וותיקים, ומייבאים את המוצרים מיצרנים הנמנים על הטובים והמנוסים בעולם בתחום המוסדי. פנו אלינו ותיהנו משירות אדיב וסיוע בבחירת עגלות משא מצוינות, וכן ממחירים אטרקטיביים ותחרותיים.

 

 

סל הקניות שלי